26.7.2012

Toppilan kisat

Saatiinpa sitten yhtenä iltana idea että lähdetään Toppilan estekisoihin, joista kuulin kaksi päivää aikaisemmin. Aluksi ei meinattu löytää kisojen kutsua mistään, mutta lopulta saatiin sekin selville ja muutaman puhelun jälkeen päätimme lähteä. Minä (terhi) kun oon niin älyttömän hyvä hoitamaan asioita niin sain ilmoitettua itseni sinne niin että oikeaa ilmoittautumis aikaa oli jäljellä 5 minuuttia.. Mutta ilmoitin kuitenkin! ;)

Lähdettiin kisoihin siis kahden suokki pojan kanssa, Salkkarin ja Pasadenan. Meidän suokki team pärjäsikin yllättävän hyvin! Kakkos luokassa minä ja Pasi oltiin sijalla 2 ja heti meidän perässä Ronja ja Salkkari sijalle 3.  



Kolmannessa luokassa minua ensin arvelutti kerkeenkö ees harjotella uutta rataa kun en itse henkilökohtaisesti ymmärrä kyseisen rata-mestarin ratoja loogisiksi..  Jo verkassa Salkkari tuntui tosi hyvältä ja hypyt eivät olleet mitään rimaa hipoen vaan vahvasti yli. Kertasin rataa koko ajan kun odotin vuoroani kentällä, ja onneksi ehdin opetella sen. Meidän vuoron tullessa minua nauratti kun Salkkari steppasi innoissaan koko ajan kun tervehdin tuomaria.. Minusta on hienoa että hevonen ymmärtää että nyt on näytön paikka! Saimme lähtömerkin ja suoritus sujui suunnitelmien mukaan yhtä mutkaa lukuun ottamatta johon tein (turhan) oman ratkaisun ja menetimme tärkeitä sekuntteja ylimääräisellä käännöksellä. Olin kuitekin todella tyytyväinen suoritukseen! Pääsimme puhtaasti läpi ja aikamme oli kaikesta huolimatta niin hyvä että ylsimme neljänsiksi! Eli Salkkari ja Terhi 4.sija. Ensi kerralla lähdetään tavoittelemaan puhdasta 10cm isommasta luokasta;)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti