2.4.2012

Koljonvirralla

Mese ja Terhi Koljonvirralla koulukisojen verryttelyssä


Kerron nyt vähän selvennykseksi minun (Terhi) hevoskuvioista Koljonvirralla, jotta kaikki pysyy varmasti mukana. Mulla on siis maanantaisin viikkotunti Koljonvirralla, jossa ratsastan lähes poikkeuksetta aina Meranolla. Viikkotunnin lisäksi on satunnaisia ylimääräisiä ratsastuksia sekä käymme kaverini kanssa kahden ratsukon estetunneilla, jolloin päästään kunnolla pureutumaan juuri meidän etenemiseen opettajamme kanssa. Viime vuonna kävin myös erillisessä esteryhmässä, mutta olen jäänyt siitä tänä vuonna pois, enkä ajan puutteen vuoksi jatka enää vastaavissa. Tämän korvaa siis yllämainitut teho-este tunnit.


Terhi ja Jaakko  (c) Noora K.

Mulla on siis Koljonvirran hevosista päähevosena Merano, jonka kanssa ollaan menossa myös Koljonvirralla järjestettäviin Kansallisiin kisoihin. Ei sentään itse kansallisiin, vaan niissä järjestettävään alueluokkaan. Kilpaillaan Mesen kanssa tällä hetkellä seurakisoissa. Viime vuoden Koljonvirta Cupissa oltiin sijoilla 2. ja 5. eli  kakkoseksi päästiin siis b-sarjan(70-80-80-90) estecupissa ja viidenneksi koulucupissa. Käytiin myös kerran Toppilan tallilla voittamassa 80cm luokka:)

Tämän vuoden seurakisoista on yksi osakilpailu mennyt, joissa osallistuttiin Meranon kanssa korkeimpaan luokkaan eli 80cm, sijoittuen kolmanneksi(!).  Se luokka ei ollut Cup-luokka mutta se ei haitannut sillä osallistuin Cup-luokkaan Salkkarin kanssa sijoittuen kuudenneksi, kuten aiemmin kerroinkin.
Lisäksi kilpailin myös pienimmässä luokassa (50cm) Koljonvirran uusimman nuoren herran kanssa, nimittäin Jaakon. Jaakkokin oli oikein hieno, vaikka kaksi viimeistä estettä kolahtikin alas joten saimme 8vrp.
Siinä sivussa siis on tullut uutena myös tuo Jaakko poni, josta tykkään tosi paljon nimittäin siltä sitä mun kaipaamaa luonnetta välähtelee;)





Lisäksi mun ratsastus kuvioihin kuuluu muiden hevosten liikutuksia sekä tietty täysin toiset kuviot Ronjan kanssa!:)  Sekä erittäin tärkeä pikku apulainen joka kulkee minun mukana hevoshommissa on Tosca! Eli siis minun mittelityttö joka rakastaa puuhailla tallilla! Toscalla on myös oma blogi, josta voi tsekata ipanan tarkemmin. TOSCAN BLOGI















-Terhi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti